Työskentely tiedon- ja asianhallinnan parissa
Organisaatioiden tarpeet digitaaliseen tiedon- ja asianhallintaan lisääntyvät ja yhä useampi työntekijä edellyttää työnantajalta mahdollisuutta joustavaan hybridityöhön. Tiedon- ja asianhallinnan yksikkömme yli 50 asiantuntijaa ovat keskittyneet auttamaan asiakkaitamme:
- Löytämään tehokkaat ratkaisut dokumenttien luokitteluun, käyttöoikeuksiin, saatavuuteen ja elinkaaren hallintaan (esim. Dynasty-ratkaisun avulla),
- Hallitsemaan organisaation dokumentit, asianhallinnan ja muut standardoidut prosessit,
- Ottamaan käyttöön hybridi- ja etätyötä helpottavat järjestelmät (esim. M365-ympäristön).
Haluatko mukaan varmistamaan kasvua sekä toteuttamaan visiota yhteen Pohjoismaiden nopeimmin kasvavaan IT-taloon? Osaajamme työskentelevät läheisesti asiakasrajapinnassa luomassa asiakkaalle ensiluokkaisia digitaalisia ratkaisuja, luotsaten haastavimmankin projektin kunniakkaasti maaliin. Yksin meillä ei kuitenkaan tarvitse töitä paiskia, vaan tukenasi on aina osaava tiimi. Onko sinulla kokemusta projekti- tai palvelutyöstä ja kiinnostaisiko sinua olla osa Innofactorin tiimiä? Klikkaa connect!
Töissä saa ja pitää olla hauskaa!
"Parasta Innofactorilla ovat mahtavat kollegat ja tiimit" on usein ensimmäisiä asioita, joita kuulet Innofactorilaisten kertovan työstään - toimipisteestä tai maasta riippumatta. Henkilöstömme järjestääkin aktiivisesti Innofactor Fun Clubin nimissä yhteistä vapaa-ajantoimintaa kaikilla paikkakunnilla. Aiempina vuosina ohjelma on pitänyt sisällään muun muassa osallistumisen yritysten väliseen Company Rock -tapahtumaan, kartingia, paintballia, standupia, saaristoveneristeilyn ja paljon muuta. Lisäksi kokoonnumme vuosittain koko talon InSpirit-kesäjuhlille verkostoitumaan, pitämään hauskaa ja toki oppimaan uutta!